Toplam Kalite Yönetimi



  • Eğitimi Veren Kurum: UEMTEM
  • Eğitim Süresi: 6 Saat
  • Tarih: Kasım 2018

Eğitim İçeriği

1. Temel Kavramlar
  • Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi (TKY) prensipleri.
  • Eğitim, değişim süreçleri ve dirençlerin yönetimi.
  • Kurum genelinde katılımcılığı teşvik etme ve yaratıcılığın önemi.
2. Stratejik Yönetim
  • Misyon, vizyon, hedef birliği ve bunların kurumsal önemi.
  • Müşteri odaklılık anlayışının geliştirilmesi.
3. Süreç Yönetimi ve Sürekli İyileştirme
  • Sürekli iyileştirme yaklaşımı (Kaizen).
  • Cedac (Cause and Effect Diagram with the Addition of Cards).
  • PUKÖ Döngüsü (Planla-Uygula-Kontrol Et-Önlem Al).
4. Hata Yönetimi
  • Sıfır hata politikası ve POKE-YOKE (hataları önleme teknikleri).
  • Kalite çemberi uygulamaları.
5. Kalite Standartları
  • ISO ve TSE kalite standartları ve bunların işletmelere etkisi.

Kazanımlar

  • Toplam Kalite Yönetimi prensiplerini anlamak ve uygulama yetkinliği.
  • Süreç iyileştirme ve hata önleme tekniklerini öğrenme.
  • Müşteri odaklılık ve stratejik hedef birliği oluşturma becerisi.
  • ISO ve TSE kalite standartlarına dair temel bilgi.

Eğitim Sonuçları

  • Sertifika: Seminer Katılım Belgesi
  • Yetkinlik: Toplam Kalite Yönetimi ilkeleri, sürekli iyileştirme ve kalite standartları.

Yorum Gönder